Student photoshoot


Bilder efter photoshooten, då jag pustade ut på balkongen..

Idag var det då dags att ta studentfoton. Här kommer the true story. Jag har alltid personligen varit emot att ta studentfoton vid alla dessa fotoföretag som finns runt om i Vasa. Nej, istället för att sitta stelt i en stol och vrida huvudet mer åt höger, är jag hellre ute i det fria och göra lite egna poser som jag själv känner för. Därför bestämde jag att en av syrrans klasskompis skulle få fotografera mig, vilket jag absolut inte ångrar.

Fotograferings dagen till ära kom även barndomsvännen och estenomstudernaden Joanna över för att fixa make-upen och håret. Därefter bar det av till Sandviksvillan för en photoshoot. Sara klickade bilder och jag posade. I början kan jag medge att det kändes en aning stelt, men efter att ha tagit några hara-pixs  blev jag varm i kläderna. Damn it vad skoj det var!

Kan inget annat än tacka JOANNA för helt sjukt fint smink & hår du fixat och SARA för dina otroliga fototalanger, dock har jag inte sett några resultat ännu men jag kan bara tänka mig resultatet.


Kommentarer
Postat av: RÖÖÖSSS

Riiivarn, för att tala seriösheter för en gångs skull va du så himla vacker!

2012-05-28 @ 13:18:01
URL: http://ssonya.blogg.se/
Postat av: Mickon

Sockan, jag håller med dig! Jag höll på och smälla av där ett tag. The girl called my sis and your riiivar var bedårande vacker igår. True story. Ta till dig våra ord Jen. PUSS

2012-05-28 @ 20:16:09
URL: http://michaelafinne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0