Fantastic Friday



Började dagen med en morgonpromenad längs stranden. Erret ringde och ville ha med mig som moraliskt stöd på jakt efter en studentklänning. Därefter gjorde vi ihop väldens fetaste spagetti bolognese a lá erret. Dessutom lyckades jag bränna batongen rejält, dock var den ätbar för två harar som oss. Efter detta blev det några timmars chill hemma i lyan, förutom en vild shopping tur med syrran. Det måste ha sett rätt sjukt ut när vi kom brölandes med världens gigantiska matkasse och härjade som tusan när matkassen dinglade och på vid styret.. Systrarna finne säger jag bara!

Ikväll, som ni kanske redan kunnat lista ut har jag haft våffelparty med homisen. Denna gång med en nu favvo, NUTELLA! Gaah, jag som aldrig trodde jag skulle bli svag för denna sötsak. Men jodå, visst föll även jag ner i träsket...

To sum up, denna dag kunde inte ha blivit bättre, tack vare att jag fått umgås med underbara människor hela dagen lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0