Too much to handle



Som sagt anlände hem i måndags på natten. Ett par timmar senare var det bara att brumma iväg till skolan fastän ögonen knappt hunnit öppnas.. Schemat i skolan är mer än fullproppat och idag var det även dags för ett härligt prov. Nej fydå, får huvudvärk när jag tänker på allt det jag borde göra.. Därför tänkte jag ta en day off from school imorgon och ta en välförtjänt sovmorgon eftersom sömnsaldot ekar tomt efter some crazy days in napa. Dessutom skall jag plugga lite bokföring i lugn och ro inför inkommande prov nästa vecka.

Hoppas ni har det bättre ställt än mig at the moment, nighty guys!

Kommentarer
Postat av: Mickon

Heja, heja. You can do it girl! :) <3 Ikväll flyttar vi, wohooo!

2012-05-11 @ 06:36:24
URL: http://michaelafinne.wordpress.com
Postat av: cecilia

SV; Tack vännen! :) kul att du gillade den!



Absolut! Jag skickar bilderna till din mail idag, ska bara redigera dom först ;)

2012-05-11 @ 11:30:31
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0