Grattis alla mamis'


Vaknade med en gosig Äsp bredvid mig. Stack senare hem på morsdagslunch till Vallvik och därefter till granngården på kaffe. Efter detta packades Opeln full med reseväskor och ett par resfebriga föräldrar som skulle skjutsas till flygplatsen för att få njuta av Kretas underbara sol i en vecka.

Kvällen har gått i pluggandets tecken. Lotta kom över för lite bokföringspluggande, endast två prov kvar nu och så borde jag så gott som ha min merkonom examen i handen. Vi snackar tre fjuttiga skoldagar kvar och så borde jag vara så gott som done med VYI. Kämpa nu Jennet, dessa dagar. Jag ska bara igenom dessa tenter så det så!

Nu ska jag hoppa i sängs efter en skön promenad med sis. Vasa blir verkligen bara finare och finare för varje dag man bor här. Utsikten vi har från vår lya skulle jag kunna spara på burk för att ha den för alltid. SÅ FIN!

Gonattkramar

Kommentarer
Postat av: Mickon

Jee jee, jag diggade vår HARApromenad igår. Fett nice! :D

2012-05-14 @ 06:45:54
URL: http://michaelafinne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0