Summerburst Festival, hell yeah we're coming!




Idag fick jag en smärre chock när syrran kläckte ur sig att det fanns en sjukt grym festival i Stockholm med massa grymma artister eller rättare sagt Dj:s bland annat Tiesto, Axwell, Alesso, Sebastian Ingrosso, David Guetta & Calvin Harris med flera. Jag stod bokstavligen och gapade då jag hörde detta!

Jag slängde mig på luren med detsamman för att berätta the whole story för mina vänner, och de var utan tvekan med på att sticka dit. Så nu sitter jag här med en Summerburst Festival biljett i handen och skall se de absolut FETASTE HOUSE lirarna i sommar. Unbeliveble, ibland händer det verkligen. Jag säger bara, varför sticka hela vägen till Belgien när vi har en minst lika awesome fetival i vårt grannland?

Kommentarer
Postat av: Mickon Cool

Hell yeah summerburst, nu kommer VI!!! Herreguuuud vilka rysningar man kommer få under det partyt. Så glad att vi fick bokat biljetter. :)

2012-03-10 @ 23:23:00
URL: http://michaelafinne.wordpress.com
Postat av: cecilia

SV; JENNYYY JA E MEEE!! :D JA KOMMER!!

Fick slag när jag hörde om det här, de här kan man ju bara INTE missa!

Kommer bli fettnice!!

2012-03-11 @ 09:55:00
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0