Like old times



Idag har jag åstadkommit absolut N A D A. Och jag kan säga er att det kännts helt suveränt efter att ha jobbat i princip varje kväll denna vecka inklusive att ha gått i plugget på dagarna. Det går undan nu mina vänner! Därför satt en dag som denna perfekt. Har spenderat min dag med filuren på bilden, det blev käk på Shangrila och därefter halkade vi in via donken för en fet flurry a lá andré själv.

Nu ligger sömnsaldot alldeles för mycket på minus igen, i better go to bed now..
Sov gott sömntutor!

Kommentarer
Postat av: Bruttan på bilden

Tiden innan tandställningarna! :D Vi hade knappt hört talas om buren, bord ska man väl äta vid int va under o du hade int ens hört om Levels.. Så små o oskyldiga vi va.. Vilka tider! Annat e de nu! ;) Tack för en grym helg allihopa.. igen! <3

2012-03-26 @ 08:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0