Hemma från all kexchoklad



S T O C K H O L M levererade as usual. Idag bar det av till skolan ett par timmar och sedan en meet up med den allra underbaraste. Därefter suoraan salille body attackiin. Herrejävlar vilket program! Har aldriga varit på något bättre! Berodde både på ledarna & musiken, jag blev hög av endorfiner, jag rös!

Rummet ser fortfarande ut som kaos efter alla prylar jag fått med mig hem från grannlandet.
Nej nu väntar sängen, aamutreenit med självaste lirarn väntar imorgon kl.06.45. Nighty people!

Kommentarer
Postat av: Äsp

Woääää!! Don't leave me like that the next time.. Glad to have you back home my dearest Jenny in crime! <3

2012-03-06 @ 18:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0