Weekend trip to SWE


(View pix från Zinkendamm)

Då var man hemkommen från en helt MAKALÖS helg i grannlandet.
SUMMERBURST var lätt något av de grymmaste jag upplevt i mitt liv hittills.
Trodde inte att det var möjligt att ordna en sådan sjukt bra festival med endast helt suveräna artister.
Själva festivalen kan man beskriva som ett ända stort dansgolv med en massa house music lovers som dansade och hoppade sig svettiga till helt fruktansvärd sjukt bra musik, levererad live från kända Dj:s all over the world. Förutom detta hade de även satsat på en hejdundrandes ljusanläggning och fyrverkerier samt konfetti som sprutades ut över arenan nu om då. 
Jag & mina polare har bokstavligen gått i extas hela helgen, man har liksom inte kunnat fatta att vi verkligen var där och såg hela spektaklet.

Som sagt, kom hem igår kväll och stack suoraan töihin tänään. 8h arbetsdag blev saldot och imorgon fortsätter karusellen. Lovar att klistra upp bilder här så fort jag har tid.

Ha de så länge!


Kommentarer
Postat av: Mickon

Där sa du det! Jag trodde heller inte att det var möjligt att ordna en sån där bra festival med ENBART bra artister. Gash, vad summerburst var bra! Klockrent. Jag blir lycklig bara jag hör namnet summerburst. Tack för helgen sistaah! :) <3

2012-06-20 @ 00:15:39
URL: http://michaelafinne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0