Plötsligt händer det

Telefonen ringer och på displayen blinkar Elinas namn som även jobbar på fontana denna kväll.

Elina: Hödu jag har ett gulkort här som he står Jenny Finne på.
Jag: VAAA?! Asså men int ha jag ju beställt nå sånt, men tänkt att syrran kanske beställt ett till mig i studentpresent.(Därför frågade jag henne genast men hon svarar snabbt nej, de ha jag absolut int gjort!)
Elina: Men asså hallåå, vill du slipp förbi kön imårån då? Kom efter he isf, NU!!

Efter att ha fått dessa order hoppade jag snabbt ur pjamasen och försökte se något så när vettig ut efter att just tagit bort allt smink, linser och hela köret..

Ni kan gissa hur lycklig denna tjej var på en skala från 1-10 när hon sprang hem där i regnet på fredagsnatten..
Bättre start på studentdagen kan man rota efter!


Kommentarer
Postat av: brüllen

Du är så värd det flåddis! Var du kanske liiite övertaggad i lördags ? ;)



Sv: ja håååånaa dej! ;) Näppnäpp, under dressmans kategori ligger jag för tillfället!

2012-06-05 @ 09:54:57
URL: http://ssonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0