Ni hittar mig på Lindex


Idag skrev jag på arbetsavtalet till Lindex och på onsdag kommer jag inleda det riktiga jobbet. Nu är ni säkert rätt chockade över att ni inte hört ett dyft om detta. Dock måste jag medge att hela processen gick sjukt snabbt att jag knappt hann med själv.

Jag såg annonsen på mol.fi, stack in med en ansökan, blev kallad på intervju, fick ett samtal och vips hade jag ett jobb på lindex i min hand. Dock måste jag än en gång tacka min underbara vän Hoai, för all hjälp och att du orkat svara på alla mina dumma frågor. Från och med onsdag, blir du & jag alltså jobbpolare. Ouh män, i'll think it's gonna be a good summer!

Ps. Kommer inte lämna my one and only donken helt totalt, kommer vara där en del dagar/kvällar när jag inte viker kläder på Lindex. So don't be worried mina fina stammisar, i will be there somethimes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0