I got my own CD


Cecci vännen, du prickade precis rätt. En musikälskare som jag är, kunde jag inte bli annat än knäsvag när jag öppnade presenten. En sådan gåva du gav mig klassas precis i samma kategori som att få personliga bilder, vilket jag skrev om i ett tidigare inlägg. Att få en skiva med alla sköna favoriter man kopplar ihop med fina minnen är bara för underbart och så personligt.

TUSEN TACK för denna skiva tjejen! ♥
Blev ju nästan rörd första gången den rullade igång eftersom tracksen gav en massa flashbacks fråa alla goa tider.

Hoppas du & killen har det bra borta i grannlandet och att ni börjar få grejerna på plats så småningom. I know it takes time, been there done that a couple a weeks ago. Att flytta tar tid så är det bara. När det väl är klart kommer ni vara hur lyckliga som helts, promise!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Oj vännen, kul att du gillade CD:n!! :D Jag visste direkt att det här skulle bli en passande gåva till den min musikälskande vän <3



Vi börjar få ordning på sakerna här och vi kommer nog trivas jättebra! även fast det tar ett tag att ställa om och vänja sej med att bo från familj och vänner.



Ni är varmt välkomna på fredag! Vi ses i storstan ;)

2012-06-12 @ 23:19:59
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0