Ny skön period på inkommande..



Igår ramlade ett positivt mail in på mailboxen. Nämligen schemat för den ny perioden i gymnasiet. WOLA säger jag bara, så hade man TISDAG & FREDAG LEDIGT! Det här beror dock på att vi endast kommer läsa Engelska & Modda, vilka vi kommer skriva i vår. Därav så lite timmar. Preatty awesome actually!

Det här betyder att jag börja plugget först på ONSDAG, eftersom VG troligen hade någon slags intoduktions dag idag eftersom VG och Lysca nu är i samma byggnad, därför tyckte lärarna det skulle vara vettigare om kombi eleverna kom först till onsdag. Det här är absolut inte mig emot!

Ps. Får finally börja se rössin lite mer ofta nu eftersom jag kommer börja röra mig i samma zoner as you girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0