Hungriga magar & Chill


Har bl.a. umgåtts med dessa buddies, this weekend.

Helgen har gått i C H I L Landets tecken. I fredag kom en bunt med hungriga magar till mig för lite tex mex, precis det var tortillas som stod på menyn.

På lördagen ringde en sömnig Tåuny och frågade om han kunde komma över på kaffe. Vi chillade och senare stack vi och handlade mat, igen. Dit hittade även en hardworking woman emma, som även hon var vrålhungrig efter en tung arbetsdag. Pasta carbonara & batong bröd stod på menyn för denna kväll.

Senare rullade vi även iväg med bilen efter en film rulle. Finally fick jag se den efterlängtade 8 MILE, som jag har försökat se under de senaste åren. Damn, han kan rappa den där snubben! Blev en aning såld efter alla battles, actually.

Idag stack jag hem till landet på mat och kom just hem från gymet. Kan inte annat än säga att jag verkligen taggat ner denna helg. I think it was needed.
Imorgon är det plugget från 08.30 - 12 och tisdag ledigt.
Preatty awesome måste jag säga!
Dock ska jag verkligen study english nu de dagar jag har off.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Honde värst

Haha, jonttas min!!! ;) thänks wadelröus fö helgen :D

2012-01-15 @ 20:19:39
URL: http://ssonya.blogg.se/
Postat av: emslun

hahaha JONTTA :D du ha nog hitta didä snyggast bilderna på alla ! tack för mat, sovplats, din humor och en kul helg :D

2012-01-16 @ 15:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0