Happy New Year 2012 fellas!

Nyårsafton till är stack jag & Erret iväg på årets sista spinning pass tillsammans. Därefter blev de vild shopping av både mat & godis i olika butiker staden över. Efter det stack vi till Bröle för att fixa ihop lite coctail-sticks och förberedelser inför kvällen.

Runt halv 8-tiden började party animalsen anlända till Emmet's för att njuta av en bit mat och en sjuk frågesport bjöds det också på.
Därav spårade kvällen till lite olika håll för allihopa. 
E,T, J & jag
stack till Steffis för some party medan de andra fortsatte göra Smedsby osäkert.
12-slaget firades med tha baddest four med skumppa och fyrverkerier.

Kvällen blev än en gång ung och and off we went to emmet's again, denna gång med kexmannen som chaffis.
Där slutade inte kvällen för min del nej, kosan styrdes än en gång mot tha city, with some good company.

Nu mina vänner gör vi år 2012 minst lika kul som förra året, tamej tusan LÅÅT HE SPÅRA, säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0