Sweet Uf got a meeting



Var i plugget från kl. 08.30-10.45. Stack på spinn med sis, därefter blev jag finally ägare av ett par Dr Denim pants! Så från och med nu kan jag glida runt i ett par egna brallor och inte behöva låna emmets hela tiden, bra va? Efter det brummade hem för att skriva ihop enbtextkompetens, one down two more to go..

Nu ska jag iväg till min lovely homie Ida i Korsnäståget, för ikväll har vi nämligen möte with the cupcake crew at her place. Vi ska få ihop skrapat en mellanårs rapport angående hur businesen har gått för oss, how exciting!
Ey yo people, i'm off..


Kommentarer
Postat av: cec

2012-01-31 @ 10:27:18
Postat av: cecilia

SV; Oj tack så jättemycket Jenny!! :D kul att du gillade videon!! Jag ska hälsa henne det ;)



saknar dej gumman! hoppas på att få se dej snart <3

Lycka till med mellanårs rapporten ;)

2012-01-31 @ 10:29:09
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0