Some training inspiration to the people!

Två tränings pass later sitter det galet bra med en home made Blåbärs smoothie. Tack syrran för tipset!
Dagen har som sagt gått i träningens tecken och även some english texts har jag traglat mig igenom.
Däremellan var jag hem en sväng och käkade
mami's deliciuos food.
Det stämmer faktist att den blir mycket godare när man äter den mer sällan.
At the moment är det me myself som får kocka i köket, därför var det underbart att komma hem till färdigt dukat bord!

Här kommer lite tränings inspiration till folket!
Snyggt, trenidigt, svettigt, sjukt bra musik you name it. Nike knows how to do it.
Om ni har svårt att dra rumpan ur soffan till gymmet eller på en löprunda,
LOVAR JAG NU att ni vill hoppa i träningoverallen bums! Energin bara flödar efter dessa videos.
 Just do it, people!




Kommentarer
Postat av: Michaela

Super att du smätta upp videona. Som ja sa, VIDEORNA ÄR HELT SUPERMEGABRA. Attans man vill ut och träna när man ser dem!! KRAM GUMMAN

2012-01-10 @ 22:45:40
URL: http://mychela.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0