Just keep on going



Har haft N A D A skola under de två enaste dagarna. Verkligen behövligt! Har endast ons - tors skola denna vecka och så rullar helgen in igen.. Det låter som ett rätt slappt liv va? Dock är det alla annat än detta kan jag säga.. Både idag & igår har jag satsat på english studying for the exam, which is in comeing soon.. Dessutom har jag fått in en del arbetsansökningar, inlämningsuppgifter angående slutarbetet, ansökningar till olika skolor och så vidare.. Det är väldigt många bollar i luften at the moment.
Kan bara säga att känslan som kommer uppstå den 31.5 kommer vara
 minst sagt OBESKRIVLIG!

Ni ABI:n som känner jag som mig för tillfället med stress inför studentskrivningarna, studieansökningar och inträdeprov and so on.. Hey people, we're in the same boat. Ända vi kan göra är att tänka positivt & kämpa det sista.

Show Em' what you got bara!

Kommentarer
Postat av: Äsp

True that girl! We're on a boat motherfucker! :D

2012-01-25 @ 04:38:15
Postat av: Mickon

Kämpa kämpa lillon! Jag tror på dig! Du kommer klara det! Kramar av styrka <3

2012-01-26 @ 15:06:31
URL: http://mychela.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0