And off she went again..



Då var syrran iväg för de två sista veckorna av sitt utbyte i Austria. Förvånandsvärt smärtfritt har dock hösten gått. Båda tjejerna har haft rätt fullt upp på olika håll, därav har man väl inte hunnit känna av den där oerhörda saknaden, så är det i varje fall för min del, i guess.

Eftersom nu tjejen på bilden är borta i två veckor, har lil sis råffat åt sig kämppän för dessa veckor. Nej, det går inte beskriva friheten av att få ha en lya för sig själv och dessutom i STAN, vilket betyder nära till allt.
Guldvärt för en juntti ska ni veta!

Anyhow, idag har jag börjat pluggat på some english inför studentskrivningarna som är upcomeing..Nu jennet ska du verkligen ta tag i det här med plugget och studierna. Det här är banne mig den sista terminen i Yrkes & likaså gymnasie för min del.
Eli nyt skarpatan vähän..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0