Vitchoko cuppis till brööle monstret



Gårdagskvällen blev lite annan än planerat. Kan säga att mitt humör var i botten när jag var på väg till föräldra mötet, hade verkligen ingen lust och ork att sticka dit och se glad ut. Om jag ska vara ärlig, börjar det vara rätt uttjatat det här med slutarbetet, man känner likom att man fått nog. Anyhow, när vi väl kom in i klassen till föräldrarna för att bjuda på smakprover och för att ge en liten presentation om vårat företag, gick det hur bra som helst! Och föräldrarna var verkligen hur gulliga som helst, och gav en massa fina kommentare angående bakverken. Då kom enegin och glädjen verkligen tillbaka, kan jag säga.

Därefter stack jag till LL för att springa av mig lite granna och träna lite core med Emmet, efter vickans avbokning. Another time, baby!

Efter detta styrde jag kosan mot yttersta BRÖLE för att överrraska självaste Erret med en vitchoko cuppis, eftersom jag vet hur mycket denna tjej uppsakttar dessa bakverk. Himmel, att man kan bli på så bra humör av att se hur en person verkligen uppskattar ens överraskningar. Det ni är, glädje för mig! 

Kan inte annat än säga TACK till alla gulliga föräldrar, emmet & erret för att ni vände min smått buttra måndag till en riktigt fin sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0