Nike training




Idag stötte jag på Chribzen på gymet, vilket ledde till att vi körde ett workout pass tillsammans. Det blev inget vanligt pas precis, nej tjejen visade mig världens coolaste grej (jag inte hade en blekaste aning om överhuvudtaget existerade, kan även bero på att jag är lite old-style också) nämligen NIKE TRAINING som tydligen är någon app man lätt kan ladda ner på sin iphone, damn it vilket program!

Man kunde välja mellan de olika programmen här ovan. Vi gjorde allt från magisar och hoppade hopprep. Dessutom är de en inspelad röst som förklarar de olika övningarna. Längden på prgrammen kan variera mellan 30-15 minuter. And ofc kunde man höra på musik samtidigt, what a program säger jag bara!

Sis
, i know you would love that program! Attans att du inte har en Iphone bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0