Done did it again



Stack till mange på förfest igår, där det blev Party Alias på hög nivå! Därefter skjutsade our own party caffis Erret in oss till city för att uppleva en nära döden upplevelse. Nämligen stå i den där förbannade fontana kön, fastän vi hade stämple!! Ibland förstår jag mig faktist inte hur systemet fungerar med stämplar hit och dit. Anyhow, där stod vi bland sjukt många andra i minus 30°C och hoppade för att försöka hålla oss i liv...

När vi äntligen nått vårt mål, bar det raka vägen av till dangolvet för att få lite känsel i våra tår. Det var just där jag också lämnade hela kvällen.. Kan säga att musiken inte precis var något att hänga i julgranen. Dock sällskapet och fiilisen höjden kvällen till skyn!

Därmed gick ännu en till awesome utekväll till historien, vem ska jag tacka?

Partyanimals out there, you know who you are!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0