My head is spinning like djungle drum


Tack beib, för din vackra morgon hälsning!

OUH HOT DAMN.

Snacka om att ha levt livet de senaste dagarna!
Torsdagen, vilket innebar PENKKIS var helt orolig! Vart tusan sprang de tre åren man slitit i skolan vägen? Kunde inte förstå att det actually var vi SJÄLVA som stod på flaket detta år.
Dagen innefattade allt från flak, allmänt här i teletubbies dräkter, lunchade på Amarillo med kombi-bruttorna och dagen avslutades med en SITZ at the castle, fone.
Där var fiilisen högre än någonsin eftersom det i stort sätt endast befann sig 93:or där den kvällen.
Där sheikde vi till stans bästa Mighty RockDJ:s tills benen inte bar mera..

Gårdagen bestod av återhämtning a lá Wallander rulle och ett par timmars sömn innan det var dags för pre-party och lite b-day firande av Säräh baby som blev 18 bast dagen till ära.
Resten av kvällen skakde vi till alla världens DJ:s inklusive Pryda.
Dock är man väl en aning besviken när han inte lirade Call on me låten, dock lyckades han verkligen få igång publiken i Pjanoo låten, fy tusan what a feeling!

Sammanfattningsvis, kan jag bara medge att dess dagar har varit KANON på alla sätt och vis.
 Dock har jag en tjej att tacka, kära jennetäsp.
 Vad vore mina utgångar vara without you? ♥
 Dra mig baklänges, vi lyckas alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0