Come on let's roll



Periodsbyte imorgon, vilket innebär att jag säger bye bye to VG och hello to VYI. Nu kör vi sista slutspurten, kompisar!
Tänk, absolut sista perioderna i Vasa Yrkesinstitut rullar igång nu. Min underbara klass och för att inte glömma bort R & R som fullständig röjer timmarna i ända, damn it. Saknaden kommer bli stor! Ska därför försöka njuta av dessa perioder så mycket som möjligt, fastän det kommer vara kämpigt.. Säg mig, när ska jag ha tid att plugga till studenten? Nej, det kommer fixa sig, eftersom jag inte har fullproppat schema som tur.

Efter helgens bravader ligger sömnsaldot på minst -100, so i think i'd better say good night buddies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0