And another monday..



Idag hade denna tjej skola från 08.30-10.45. Därefter bar det av raka vägen på obligatorisk spinn with sis. Efter detta var det bara att skyna sig vidare till Wärtsilä för praktik utvärdering, där jag kammade hem fin fina vitsord! Well done där, jennet!

Resten av dagen har jag bara försökt plugga engelska eftersom vi har prov nu på onsdag. Hur som haver, höjdes motivationen efter some talk with tjejerna uppe på bilden. Skönt att få ventilera tankarna mellan all provläsning.

Nu ska jag bädda ner mig med en engelska bok syrran promt tryckt på mig. Hopefully the text it's easy to understand for a looser like me, hehe.

Skepp å hoj kompisar!

Kommentarer
Postat av: Mickon

Yeeeeeaaaaaah, älskar våra samtal på telefon! ;) O du jennet, TÄNK, snart drar vi till STOCKHOLM!! Inte långt kvar nu. Gasen i botten i skolan. We CAN do it!

2012-02-07 @ 18:20:21
URL: http://mychela.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0