Bye Bye Ruben


Här kommer en sista hälsning till dig grabben innan du tar ditt pick och pack och sticker över till Grannlandet. Jag skäms bokstavligen över att inte ha hunnit  träffa dig en sista gång innan din avfärd, dock har jobbet ätit upp mig mer eller mindre, so that's why. Dock lovar jag komma och liira runt med dig på sture någon gång under hösten, det är banne mig säkert!

Njut nu av livet i storstan och som du vet, just call me anytime if you've got problems, du vet att jag är din levande Stockholms guide, eller hur?!

Badasscrewen & fontana väntar på dig när du kommer hem!
We will all miss our own muskelruben


Kommentarer
Postat av: dokahontas

hahahaha klockrena bilder på honom!! :D han kommer nog vara saknad här!

2012-08-18 @ 18:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0