Oj, jag vann en Barcelona resa!


Som största delen av min bekantskaps krets redan vet lyckades jag konstigt nog kamma hem vinsten av en BARCELONA resa. Detta innebär alltså att jag kommer sticka iväg med 13 helt random personer till Barca i slutet av augusti och bara leva livet där i en hel vecka. Rätt flott actually! Det kommer bli hur spännande som helst, lätt ett minne för livet verkligen.

Om någon av er vart till Barca får ni gärna rekommendera shoppingställen, restauranger/krogar, sevärdheter eller vad som helst. Är själv helt lost då det gäller Spaninen, har ingen aning om hur någonting fungerar där men vetja det kommer lösa sig på ett eller annat sätt. Jag är ju inte precis ensam som åker, om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0