Nu ska jag bli frisk


Morning people, mami kom nyss in genom dörren med en antibiotika-kur åt mig. Wihoo, finally ska väl kanske den här eländiga snuvan ge med sig också.. Vet inte hur många gånger jag fått tacka mamma för att hon är sjukskötare. Det ni är något yrke man borde satsa på! Dock tycker jag redan synd om mina kidz som inte kommer få någon sådan mami, hehe..

Har fått uträttat en del ärenden redan under denna dag, skickat mail hit och dit angående Barca resan, vilket gör att jag missar första skolveckan och försökt byta lite jobb turer. Här går det undan! Ska just hoppa på cykeln för att hämta ut lite ifolor pix från posten och sticka och handla lite foodie. Skönt med jobb först kl.16 så man hinner få något gjort. Ha en fin dag buddiez!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0