Lördags funderingar


Ikväll blev det lite ändrade planer som slutade med att det blev quality häng med syrran hemma i lyan. Fastän man bor tillsammans som vi två gör, tänkar man att vi umgås 24/7, men så är det faktist inte i vårat fall. Mims jobbar på dagarna då jag ännu ligger och sover. När hon kommer hem på eftermiddagen har jag redan stuckit till jobbet. Vi går liksom runt varandra hela tiden. Därför passade vi på att bara umgås ikväll. Vi blev en långpromenad rikare och hittade vår nya granne ett kvarter bort i form av en pizzeria. Vardagslyx för oss!

Sådana lördagar som denna behövs verkligen ibland för att jag skall klara av mitt smått kaotiska liv at the moment, men hey det gäller bara att gilla läget och tänka positivt. Då klarar man dessa situationer utan problem.

Nu har jag äntligen klickat hem ett till foto lass från ifolor.fi och ska nu ta en lång natt lördagen till ära. Imorgon väntar ett 6h pass på donken tillsammans med kvevlax crewen. I think it's gonna be a good day!

Älskar dig mims.

Kommentarer
Postat av: Mickon

Och jag älskar dig jennet, over and out. <3

2012-08-19 @ 21:56:38
URL: http://michaelafinne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0