JV's last Body Attack @ LL


Jag har aldrig någonsin förut gått på ett sådant MAKALÖST, SUVERÄNT, SVETTIGT, UNDERBART, GALET, ADRENALIN PUMPANDE pass. Helt freakin otroligt body attack program! Inte konstigt heller när det är de absolut två tuffaste brudarna i stan som drar passet. Som jag sade till syrran när det var över, "det där var det närmast jag kommit den känslan som uppstod på Summerburst i juni", då mina vänner menar jag verkligen att det var bra!

TUSEN TACK för allt kära Jenni, du har gjort min träning till något alldeles speciellt under de senaste åren. Om man har haft en dålig dag och kännt sig allt annat än taggad att träna dagen till ära, har du banne mig fått en på andra tankar. TAGGAD till tusen är vad man blir när du sätter igång och dra i gång dina pass.

Lots of love to you in helsinki girl! ♥
You will be missed here in Vasa, im more than sure..

Kommentarer
Postat av: Mickon

Åh, det där var nog ett minne för livet det. Den där känslan på passet, den skulle jag ha velat spara på burk för evigt. Klockrent inlägg dear sis. <3

2012-08-10 @ 07:27:44
URL: http://michaelafinne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0