Can you stay up for the weekend


Morning Friday, tog en rejälv sovmorgon och vaknade upp med ett sms av syrran, där det stod att hon och mami skall iväg till Kreta nästa vecka. God bless them! Dock kan jag inte klaga, ska själv iväg några dagar efter dem till Barca, så vetja jag survivar! Rörde nyss ihop dagens lunch och nu äre bara att kleta lite spackel i fejjan och hoppa på biken till Stenhaga. Känns ärligt talat uselt av mig att inte ta mig till stranden en dag som denna, but hey, vad gör man inte för att vara utvilad med 11h sömn i bagaget.

En solig fredag åt folket!

Kommentarer
Postat av: Mickon

Damn vad jag är lycklig för tillfället! Kan knappt fatta att detta är sant, att det händer. Nästa torsdag, då smäller det! :) <3

2012-08-17 @ 14:02:31
URL: http://michaelafinne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0