Normi Sunnuntai



Vaknade sent, stack på käk med syrran till ABCin, vilket innebär ståendebord. Jennet är såld! Vi skrattade tills vi grät, filosoferade kring livets oändliga frågor, basade runt i opeln på motorvägen, såg stans bäst klädda hund och en borttappad sko .. Där fick jag med det mesta skulle jag tro.

Ikväll har jag försökt fockusera lite på inträdesprovet jag kommer skriva på onsdag. Weei, böjar närma mig 100 sidor var nu bara..

Näe, nu min vänner behöver denna tjej, sömn på high-level.
HYVIÄ UNIA


Kommentarer
Postat av: Mickon

Hahah, vi såg DEFINITIVT stans bäst klädda hund idag!! Men även stans sämst matchande hund-matte-par. ;) Hahahah, jag fortsätter skratta bara jag tänker på situationen. Peace. Du är bäst. <3

2012-04-22 @ 21:54:29
URL: http://michaelafinne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0