I'm moving with the one



Mamma Mia what a day!
Den har levererat precis hela dagen, från början till slut. I plugget fick jag veta att jag kammat hem en två:a i bokföringsprovet jag knappt trodde jag skulle bli godkänd i, där gav verkligen alla tid jag satt ner på provet resultat.
I början/mitten av maj kommer alltSå sis & I flytta ihop i en trerummare på sjättevåningen med helt suvären utsikt över stan.
Kämppän ligger på Biblioteksgatan, alltså 50 meter från bibban och hanken.
Vilket är mer än perfekt för syrran som nördar där.
Dessutom en partypingla som man är har man nu endast 2 kvarter till krogen, LYX för en landejuntti som mig...
Har en känsla av att detta kommer bli något historiskt.

Förutom detta luchade jag även med Aspen på panorama efter plugget, och kvällen har spenderats med de bästa på donken.
Somethimes you really gotta love, mondays!


Kommentarer
Postat av: Mickon

Jajja, det här kommer bli historiskt! Helt sjukt bra! :))))

2012-04-16 @ 23:08:14
URL: http://michaelafinne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0