18 years and life, LET'S MAKE IT WICKED!

I say WHÄÄT?!
Nu är tydligen även denna tjej 18 BAST GAMMAL!
Vilket innebär att jag hedan efter får smätta upp mitt egna lilla ID i fejorna på vakterna och dessutom köpa ut alkohol lagligt.
Preatty overkligt kan jag säga.
För att verkligen vara sekär på det här och inse fakta störtade jag och rossen in på närmaste alko idag direkt efter plugget. Vi härjade som ett par vilsan fjortisar då vi kom in genom dörren och tog dessutom foton med en allmänt snygg lonker som låg i hyllan.
Detta gjorde vi endast för att kassören DEFINITIVT skulle fråga ID av mig då jag betalade. Men ser ni det gjorde han inte.. Så lilla jag slängde fram det över disken endå och gubben bakom disken småskrattade lite smått när han gav det tillbaka. Så jäkla typiskt att de inte kollar när det är på ens egna födelsedag och allt.
Senare bar det av på middag med La familia och därefter på traditionell "glass & kex" mys på balkongen with sis.

Förutom detta blev jag desutom brutalt överrskad igår då jag var på jobbet.
Plötsligt kom badas crewen härjandes med hara öron & hawaii band i högsta hugg.
Jag skulle ha velat se kundernas miner kan jag säga.
Haha, de borde minsann fåt sig ett gott skratt då jag mittiallt står där med ett par haraörön, RANDOM på högnivå asså! Efter detta slänge de på en ögon bindel och tomteluva för en crazy biltur genom stan. Jag stod ut genom takluckan och härjade "FEST HOS HARAN" samtidigt som vi tydligen passerade rätt mycket folk?!
 Det bästa var endå att crewen fixat ihop en helt EGEN låt till MIG!!!
Bokstavligt talat jag tappade nästan andan, hur i fridens namn kom ni på denna idé?!
De hade nämligen ändrat texten i den ursprungliga DAMÖB-låten vi rockar fett och satt in egen träffsäker text. 
ÄH, jag blir tårögd så här i efter hand då jag tänker efter. Galet fint av er verkligen! ♥

 Som jag även sade till min syster ikväll, tamej tusan vad jag diggar mina polare! Har aldrig förut haft så fina polare jag umgås med så gott som dagligen, hoppas ni verkligen förstår att ni ä mer en  U N D E R B A R A & jag diggar er på SKYHÖG NIVÅ! 

Vill dessutom tacka för ALLA gulliga sms, presenter & kort som trillat in under dagen. 
OCH för att inte glömma sångerna klassen drämde till med både på engelska & finska timmen, haha.
Det värmer människor!


HAPPY DAMÖB, annat kan man inte påstå!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0