He spåra, igen..

Vi gjorde det igen. Det var inte meningen, men tydligen var det meningen endå. Kvällen började at Victor's lya med för mycket RÖJ som vanligt. Det är på prepartyna allt SPÅRAR totally, kvällen fortsatte inne på fontänen med en massa härligt folk. Kvällens höjdpunkt  var definitvit när jag fick träffa underbara Robin som var hemma från milin helgen till ära, banne mig det var mer än awesome att få sheika med honom & Miina, you know mäkkäri fellas emellan.



Dagens bravader är även det en historia i sig, ska dra den snabbt. Erica & jag styrde kosan mot cittari, klockan visade 11.30 vilket innebar att vi fick vänta i en halv timme innan det öppnade. Medan vi väntade blev vi underhållna av REAL cittari gubbar som gick omkring på parkeringen och dessutom råka haran slå en signal, vilket innebar att vi fick härja med henne en stund. När klockan slog 12 rusade vi in som de första personerna i Citymarket och hittade godishyllan på direkten. Därav bar det av mot BRÖLE för att steeka våfflor och dega framför Kung Fu Panda 2.

Kvällen till ära stack jag & Marielle dessutom och checkade in lite innebandylirare som lirade lite boll.
Behöver sekärt inte nämna att jag är deadfish numero uno at this moment, gonatten polare!

Ps.
Om ni vill se de riktigt brutala bilderna skall ni klicka på harans blögg här i menyn till höger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0