All you need is GIRL POWER!


Hade Engelska föredrag idag inför klassen. Ni har sekärt klurat ut vilka jag hade om.
Jo, Spice Girls såklart!
Vi fick nämligen välja ämne och rubrik helt sjävla, valet var då inte svårt.
Jag funderade inte en sekund,
SPICE GIRLS var ett självklart val för mig.
 Har alltid velat ha ett föredag om mina idoler jag alltid kommer vara ett troget fans till i vått och torrt.
Jag kan inte glömma alla de gånger jag och barndomsvännerna i byn stod och mimade framför spegeln till låten Wannabe, syrran var alltid Sporty Spice & jag Posh Spice. Don't ask why, i don't get it eighter...
 Och för att inte glömma alla dessa mag törjor vi gick med och Spice Girls slickepinnarna med tuggummi innuti, vi tryckte i oss.
Det var tider det!
Om ryktena stämmer kommer Spice Girls återförenas och göra en musikal i London 2013, vilket innebär att jag & syster tar första bästa flyg dit, inge snack om saken.
För
DIT skall vi, kan inte bli annat än mäktigt!


Kommentarer
Postat av: MickonCool

Äääääääääääääääääää, vilka underbara bilder Jen! :)Hoppas föredraget gick bra, helt huippu tema ju. Jojojoooooo vi ska till London och titta på Spice Girls. It´s a must.



Miss u honey! <3

2011-09-20 @ 23:55:41
URL: http://mychela.papper.fi
Postat av: milja

Ett som är säkert är att jag också åker iväg till London då! wiihuu

2011-09-22 @ 12:26:51
URL: http://mille.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0