JennyGirl 18 freakin' years!

Detta firades med gormét middag at Amarillo med chixen, efter det blev det att lira klot vid Cinema bowling with the whole Badass Crew och sist men inte minst iväg till vårat andra hem Fontänä.
Kvällen till ära var det
SkumParty, min första tanke när jag såg skummet var, "nej tusan dit går jag inte, vill inte gå runt och se ut som en dränkt hund hela kvällen."
Dock åt jag snabbt upp de orden då jag, Jontta & Tomi tänkte
WHAT THE HÄCK liksom, då det för en gångsskull ordans skumparty varför inte köra all the way?
Sagt och gjort, killarna slängde i mig och därav bröt skum kriget ut tills vi såg ut som levande snögubbar, dock gjoda av skum.
En rätt wicked upplevelse det där också.

Stort grattis på födlaren än en gång Jenny! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0