I'm so FREAKIN' done!


ÄÄÄÄÄÄÄÄH jag skulle kunna skrika ut av glädje!!!
Tamej tusan nu är en av den jobbigaste perioden av mitt liv äntligen över, vilket innebär att alla balla studentskrivningar är so
DAMN OVER!!
Dagen kom när sista provet för terminen skrevs, vilket innebär hälsokunskap.
 Kan hålla med alla andra om att det kändes smått bortkastat att ha satt ner så mycket tid på pluggandet som man gjort, eftersom det knappt kom några frågor från boken överhuvudtaget. 
Anyway, orkar inte lägga ner mera tid på att tänka på skrivningarna, done är done liksom.

The thing är att det hela är
ÖVER nu, mitt liv kan finally MOVE ON! 


Kommentarer
Postat av: MickonCool

Oj gummeligummsan, bra jobbat! Tillbaka till livet nu då. Sov, ät, trän o njut. Lalla på. Jag vet den där känslan då man går ut från salen o det känns som om man svävar mot utgången. Det är sjukt. Stora måsten som nu är borta. Finito. Känslan är underbar. Slappa nu, för det är du definitivt värd!



Och du, lycka till med körkortet! :)

2011-09-30 @ 18:15:52
URL: http://mychela.papper.fi
Postat av: Jessi

Fan va skönt, kasnke du har tid att träffas nå nu då inom en snar framtid? :)

2011-10-01 @ 18:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0