Ich liebe dich Michaela


Jahapp då var du borta IGEN.. Nu för flera månader framöver, närmare bestämt till december. Tack gode gud att det finns något om heter facebook, bloggar och teknik överlag. Annars vet jag faktist inte om jag skulle ta mig levande ur det här. Mer än glad är jag desssutom över att du verkar stormtrivas som the fish in the wather already. Keep on going baby!

En sak bara,
LOVA att njuta & ta vara på varenda sekund du har där borta. Du kommer vara RIK när du kommer tillbaka, av ERFARENHETER!

Du vet att lillsyrran älskar dig va?

Kommentarer
Postat av: MickonCool

Aaaaaw, du för gullig!! Älskardigälskardigälskardigälskardigälskardig JAG MED. Får inte börja sakna redan, får inte. Men klart det känns tomt utan jennun. Får bara inte tänka så mychet bara. Hehe. Men trivs gör, så himla himla mycket. :)



Vi hörs gumman och tack gode gud för att teknik existerar! <3

2011-09-13 @ 16:44:51
URL: http://mychela.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0