I got bokföring in my head



YEAH, i'm done with the bokföringsprov. Tamej tusan yrkes är verkligen inte så lätt som vissa kanske tror..  Satt och kämpade i över 2 och en halv timme så jo, jag är preatty happy att det är över. Hoppeligen blir man godkänd också.

Gårdagen blev chill at eminem's place with some badass. Det hela slutade med att guysen stack ut till ollis och party poopersena emma & jag stack hem. Shit mannen, rätt sjukt att jag inte följde med ut då jag ändå har åldern inne nu. Bara man inte skulle haft dethär förbaskade provet idag skulle det inte varit någon fråga om saken. Däremot träffade vi på några random dudes från polen som yrade runt efter Oliver's inn. Roligt att snacka lite usel engelska med dem, hehe.

Nej nu,
back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0