Åbo Excursion



Där var my W E K E E N D in Åbo. Bilderna borde ge er en inblick om vad vi haft för oss där. Vi gjorde bland annat Åbos nattliv en aning osäkert i helgen, besökte klubbarna Prime & Marilyn vilka båda påminde om Fontana en aning fast REJÄLT mycket bättre och STÖRRE! Jag skulle ha kunnat leva på deras dansgolv eftersom det bara flödade ut bra musik all night long. Dessutom smakade jag på min absoluta favvo drink från och med nu. Namnet var Vadelma Tassu och den såg ut som milkshake av jordgubbsmak och smakade ännu bättre än det! Freakin' delicious it was. Man fick dessutom med ett fett coolt halsband om man köpte en sådan. Förövrig var priserna på drinkar överlag betydligt billigare i Åbo än i Vasa, vilket var lite chockerande.

Igår kväll fick jag även uppleva min allra första sitz, ever! Och ojaa, den var galet kul & crazy. Trevligt bordssällskap, sjuka snapssvisor & snapsar, BIRA BIRA BIRA/ABI ABI ABI, god mat och härliga sitz ledare. En bättre första sitz kunde man kanppast upplevt!

Förutom att vi röjt ända in på småtimmarna tog vi även del av de olika utbilningarna Åbo Akademi har att bjuda på. Intressant att se vad det finns att välja mellan. Åbo är verkligen en super härlig stad också, skulle faktist bra kunna tänka mig studera där, dock får man ser var det hela kommer sluta. Allt dörrar är öppena ännu.

Kan inget annat än tacka alla people som gjorde helgen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0