Höstlov it is.


Hello fellas!
Jo ni, det var ett tag sedan.
 Vad har jag då donat med under den tid jag inte slöat vid datorn? 
 Jo, jag har haft tenter hit och dit, bilskola, fått bort färgat den fula randen i håret, har haft ett X-antal långa telefonsamtal och fikor tillsammans med E & E, svettats bland franskisarna @ donken och har haft allmänt fullt schema och noll motivation vilket därav har lett till att det blivit en aning dött på denna front.
Får se hur det går i fortsättningen.
Tack och lov kan jag meddela att jag har ett en veckas höstlov framför mig, det är mer än behövligt at this momonet.

Måste även med stolthet i rösten säga att jag tagit det lungt och chillat de senaste två helgerna. Med detta menar jag att jag inte kört en enda brutal UTGÅNG på över två veckor! I'm impressed, bra jobbat jennet!
Dock ska den här trenden brytas mer än brutalt denna vecka..

Ps. Har även insett hur mycket denna figur på bilden betyder för mig. I fredags funkade totalt inget, allt jag gjorde fuckade upp sig totalt. Dock när du ringde där på kvällen och vi snackade i endast ett par minuter, gjorde det mig alldelse varm och gråtfärdig på samma gång. Jag behövde knappt säga en endaste mening. Du lyssnade. Du förstod. Du peppade. Äh, du känner mig för väl och jag detsamma om dig, dock känner jag dig nästan bättre i vissa situationer än vad du själv gör. Jag som trodde jag kunde klara av att inte tänka på dig varje dag, men nej det sket sig. At this moment, skulle jag behöva dig, verkligen. Dock tackar jag gudarna för att dom sänt mig så underbara vänner, de har en aning samma effekt som du, kan jag säga.

Behöver inte klotta ner mer lovord åt dig mickon cool, du vet att vi alltid kommer gå hand i hand va, ända tills döden skiljer oss åt ♥


Kommentarer
Postat av: MickonCool

Oj fina rara! I´m crying here...tusan vad du skriver fint. Varenda mening är ju sann. Jag känner exakt lika!



Det är du och jag forever syrran. Det skiljer hundratals mil mellan oss för tillfället, but you know, dessa mil ska inte stoppa oss från att ge varandra systerpower när vi behöver det!



You know me, I know you. Lav yu! <3

2011-10-17 @ 09:08:54
URL: http://mychela.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0