Tjejerna kom över på CupCakes



Bjöd över tjejerna på cupcakes kvällen till ära. Fick bara en sådan idé plötsligt, dels för att jag aldrig någonsin förut gjort sådana och desutom borde jag börja öva snart tills vi skall göra entré på en mässa med vårat cup cakes företag. Fick inte tag på något recept av mina polare, därav använde jag räddaren i nöden google för att searcha upp några enkla recept. Jag bjöd på hallon/cocos & chocklad cupcakes.
Jag tror de blev godkända om jag förstod mina vänner rätt!?

Som sagt ni två tjejer är allt för underbara, så otroligt skönt att få snacka om precis allt mellan himmel och jord, och känna att ni är på precis same level som en själv.
För att inte glömma den oslagbara humorn vi har tillsammans!
Ni vet att ni är mer än haravärda va?!
Kjämis♥


Kommentarer
Postat av: MickonCool

Oj jennet vad jag är stolt över dig! Urduktigt att ha fixat cupcakes, skulle så ha velat vara hemma o smaka. :)



Kramis!

2011-10-24 @ 22:54:38
URL: http://mychela.papper.fi
Postat av: emsiiee

aaaw du e bara för underbar jennet :D och hödu, di va mer än MVG :D harakram!

2011-10-25 @ 13:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0