Skönaste dagen på länge, for real!


Dagen började med föreläsningar vid Vasa Yrkeshögskola om olika inrikningar man kunde gå där. Riktigt intressant måste jag säga! Senare tog jag bussen till Smeba där Pizza kungen själv stod i köket och smättade ihop en rejäl pizza botten, vilken antagligen innehöll något märkvärdigt eftersom vi betedde oss som vi gjorde senare på dagen. Därefter checkade vi in den traditionella Wallander rullen, ett måste när man är med denna tjej.
Detta ledde till att vi båda låg helt av kolade i soffan av mätthet, dock tog vi oss konstigt nog ur soffan och kosan styrdes mot gymmet, där bästa TBC passet definitivt svettade igenom på länge!
MUSIKEN, dra mig baklänges, JAG RÖS!
Hit efter hit dunkades ur högtalarna.
Kan inget annat än RÅDDIGGA Rou, för att hon verkligen förstår sig på vilken musik folket i Vasa blir peppade av.
Den är
MAGNIFIK!

Här får ni en sammanfattning av dagen ur emmet's perspektiv:
Sko kona leva resten av mitt liv som en 18-årig ABI (i alla fall nästan) :D stiger upp, chillar i abi-sofforna, spelar & ritar & räknar lågstadiematte på finskan, far hem för att baka hemlagad pizza tillsammans med Jenny Finne, kollar Wallander (vad annars?) och sist men inte minst rullar oss iväg på skönaste gympasset med bästa musiken. Fick också snällaste komplimangen på länge idag:
Emma: "Aaw titta va söt hund!!"
Jenny: "Om ja sko beskriva dej som en hund sko ja beskriva dej som den!"

This is what is called
L I F E.


Kommentarer
Postat av: MickonCool

Hahahh, skönt inlägg det här syrran! Komplimangen där i slutet satt som en smäck! :D

2011-10-26 @ 21:34:07
URL: http://mychela.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0