Petter & Stress feat. Johnel - Sanna Mina Ord

Shit mannen vilken klockren text, tänkter faktist på dig syster när jag hör den.
Du har alltid varit väldigt målinriktad och har ett klart och tydligt mål. Rena motsatsen till vad lill syrran din har. Dock kan jag inte annat än se upp till dig som verkligen vet vad du vill här i livet, keep on working on that!

"Sanna mina ord, det här är mitt liv, ska hela vägen upp och följer min stig. Varje steg som jag tar leder rakt till topp, har jobbat för ett mål och en inre dröm, som idag har fått sitt liv."


Kommentarer
Postat av: MickonCool

Oh mama, MIN NYA FAVVOLÅT! Herreguuuuuuuud vilken bra text. Älskar den! Och tack gumman för dina fina ord. Men du kommer ihåg, utan syrran vid min sida är inte jag nånting, right? Puss på dig! <3

2011-10-02 @ 22:28:44
URL: http://mychela.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0