I'm living in a mess

Jep, det är precis vad jag gör just nu.
 Vi håller nämligen på med köksrenovering här hemma, vilket innebär att det enda som finns/fanns i köket är kylskåp och ugn. Dock flyttade vi nyss bort dessa saker nu också.
 De måltider som vi ätit har vi suttit i vardagsrummet med plasttallrikar, bestick och muggar. Eftersom man ogärna börjar diska världens hög, då inte diskmaskine fungerar.
 Kan säga att man får lite villa fiilis av det här! Det känns faktist som om man är med i äntligen hemma eller bygglov, dock är detta liv inte är speciellt glamoröst, kan jag säga.
 Imorogon anländer alla bygg karar som kommer invadera köket i en vecka framöver.
Jag tänker hålla mig LÅNGT borta, så det så.

Här kommer en soft låt åt folket!

Olly Murs - Heart Skips a Beat ft. Rizzle Kicks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0