Skratta bör man annars dör man


Ikväll har jag varit VÄLDANS nära att skratt häcken av mig! Seriöst, tårarna rann och tänkte inte få någon luft på grund av hostan.. Första orsaken var att emmet ringde och berättade någon helt wrickad sak om att hon laddat ner en 11 minuters lång MEGA MIX och blabla, hela hennes story var så sjuk, vilket ledde till att man inte kunde göra något än att asgarva.

Här kommer dock ett mycket mer vrickat exempel..

Det hela började med att jag skulle skicka ett meddelande på chatten på FB till syrran angående hennes ögonbryn, mitt meddelande innefattade dessa ord "jeeeesus dina ögonbryn ha blivi mörka" men eftersom jag i all hast rafsade ner dessa ord märkte jag aldrig vem det egentligen var jag skickade till, nej det var verkligen inte till min syster kan jag säga! Istället hade jag klickat upp någon random dude som jag knappt någonsin snackat med på FB.. WELL DONE, där jennet!
ÄÄH, jag & syrran tänkte bokstavligen dö av skratt.. Dessutom blev det dubbelt värre och sjukare när jag senare fick svar tillbaka också, det var då det spåååra om man säger så..

Äntligen känner jag att jag håller på att få tillbaka min energi & humor igen efter att ha legat som en deadfish i de senaste dagarna, men hopefully är jag nu on my way back...


Kommentarer
Postat av: Cecci

HAHAHAAAA :D ojjj Jenny då!! Fan va ja skratta då ja läste de här xD lyckat!! Skön bild annars! SOMMAR!

2011-11-08 @ 22:54:16
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/
Postat av: MickonCool

Hahhah, du är bäst. Ingen protest. Tack för alla skrattattacker ikväll. Det var längesedan jag skrattat så där mycket! :D

2011-11-08 @ 23:05:14
URL: http://mychela.papper.fi
Postat av: emma

hahahhaha jenny :'D men vem skicka du till då??

2011-11-09 @ 14:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0