MC Pikkujoulut


Igår var det då dags för det årliga Mäkkenpikkujoulut. Kvällen började med att jag stack till Ellu's place för lite preparty med de andra från donken crewen. Senare bar det av till Baccus för att äta en trerätters middag. Suveränt gott var det verkligen, förutom att förrätten var en aning fjuttig för en vrål hungrig varg som mig.

Bordsällskapet kunde man heller inte klaga på, brutala diskussioner uppstod som vanligt och ett X-antal julsånger hann vi också flamsa igenom. Dessutom fick även alla arbetstagare ta emot sina årliga "MC namn". Jag blev årets "MC PARTYGIRL", hmm why am i not sureprised?! Haha, på bilden ovanför ser ni vad André blev utsedd till!

Efter att maten var slut och våra magar var mer än mätta stack jag & pikkujenni till fontana för skaka lite rumpa. Dock hittade jag homisen i vimlet och sheikade natten lång uppe i buren med dessa galna party animals.

W I C K E D  N I G H T, again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0