Julmarknad


Igår var det då dags för att delt i den andra mässan, vilket var julmarknaden i botniahallen. Jag & Idusen hade om vanligt varit uppe halva natten för att få över kletat frosting på alla cuppisar. Slitna och trötta tog vi oss upp på lördagsmorgonen efter alldele för lite sömn. Därav styrdes kosan av till BH-hallen där vi höll till enda till kl. 16 då gav vi upp. Vi fick sålt en del, men ints så mycket vi trodde och hade bakat. Dock räddade Jennies farmos oss med hälften av de som lämnade, vilket var otroligt snällt! Hoppeligen ska vi få det här företaget att gå runt på något sätt..

SHEAT MAN, jag har Ida abtinens redan! Har umgåtts med denna tjej i princip 24/7 de senaste dygnena, vi har ätit, sovit, skrattat, larvat oss, snackat finska, svenska & engelska om vartannat, dansat, härjat ja-a rubbet. Och nu då? Du blev ju som en syster för mig tjejen.. nej i veckan får vi väl ta och catcha up angående företages ekonomi och liknande. En sak är iaf sekär, jag kunde inte fått en bättre bakning polare, I'M SO FREAKIN SURE!

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA, alltså gullevännen, du e allt för söt! Vi måst nog allt ta o catcha upp nu i veckan, typ i form av bakning, for a change? ;) haha, miss you sis2!

2011-11-28 @ 21:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0