Cupcakes ALL OVER

SMÄTTA SMÄTTA SMÄTTA!
Nu är Know How mässan så gott som avklarad. Vilket innebär att första mässan för företaget SWEET UF är över, check!

Har inte bott hemma under senaste dagarna. Nej, istället har jag virrat runt vid det mest HI-TECHA bostadområdet man hittar i Vasa, nämligen Korsnäståget. Där har jag tillsammans med my roomie Ida bakat ihop eller om man säger som mig, "smättat ihop" ett X-antal Chocko & Hallon cupcakes. Rättare sagt mängder av dessa, dock är var det inget mot vad som väntar imorgon...

Kan säga att det faktist är rätt kämpigt att röra ihop så många cupcakes skålar och dessutom göra en fin frosting, det där tar faktist på krafterna.. Vare man sig vill tro det eller ej! Dock måste jag säga att jag never ever skulle klarat det utan allt det sjuka vi lyckades med samtidigt, magmuklerna var i konstant träning kan jag säga! Ärligt talat har jag nog inte haft så där fruktansvärt kul på riktigt länge.
Igår blev det bl.a. en helt random tur mitt natten till ABC p.g.a ingredienserna höll på at ta slut och ett par hungriga magar, dessutom har vi även hunnit slänga bort Idas nycklar i Subways skräpkorg, GREAT! Då var det bara att dyka ner och leta, vissa lyckas med allt, så är det bara..

Igår var alltså första gången vi gjorde entré med vårt företag, vi hade som sagt ingen aning om hur mycket vi skulle baka eftersom vi inte visste om denna produkt skulle sälja bra eller inte. Överraskat nog stod vi endast kvar med ett par lådor då kvällen var slut, däremot idag  gott folk blev allt SLUTSÅLT!! Helt otroligt! Oerhört svårt att förstå att folk faktist gillar våra bakverk! Galet kul även när kunder blir i chock över att höra att det är vi SJÄLVA som bakat dem och inte köpt in.

Nej, mina vänner tro det eller ej, långt där inne finns det även några bakningskills även i jennet & co.

Kan inget annat än vara oerhörd tacksam över det vi fått sålt, och TACK TACK TACK än en gång till alla cutomers! :)


Bag in a box typ..

Mina kumpanjoner!

Det här är då våra produkter, Home made with love :)

Ivriga kunder på G!

Ps.
Föregåend inlägg borde egentligen ha publicerats redan i söndags.. Dock har bloggen inte velat sammarbeta, but finally kom det upp.

Kommentarer
Postat av: Mickon

Oj guuuuuuuuuuuuud vad ni är duktiga!! Vilka fina cupcakes och vilka coola tröjor. Otroligt, jag är impad! Stort lycka till och kämpa på, det här fixar ni! <3

2011-11-24 @ 23:31:00
URL: http://mychela.papper.fi
Postat av: jullon

Shieeeet!! di va no helt jätte gooda dide cupcakes'n! More cupcakes to the world(julia) :D puss

2011-11-30 @ 15:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0