Skrillex, nej tack det räcker!


Här har ni snubben som ligger bakom allt med skrillex att göra. Då kanske ni ställer er frågan som även jag gjorde, vad är egentligen skrillex för något? Jo, det gott folk ska ni få svar på nu. Skrillex är nämligen ett artist namn på en snubbe som egnentligen heter Sonny John Moore och kommer från LA och är en amerikansk musikproducent.

 När Sonny var 12 bast gammal startade han sitt första band
At Risk där han sjöng och spelade gitarr. Efter det har han hunnit vara med i ett par olika band, dock fick han ett par år senare en böld i halsen, vilket ledde till att han valde hälsan före musiken. Därefter beslöt han sig för att stå på egna ben och satsa på en solokarriär, inom genren elktrohouse och dubstep. Nu har grabben alltså klättrat sig upp för stegen och äger nu det största namnet inom musikstilen för dubstep för tillfället, inte illat jobbat Sonny aka Skrillex.

Här nedan hittar ni några av hans mest kända verk, dock har denna sorts musik aldrig någonsin fallit mig i smaken. Det blir bara för skråligt och för mycket.. Nästan så att den t.o.m utlöser huvudvärk vid vissa tillfällen! Och ett tips till alla Dj:arna där ute, spela för gudsskull inte 10 skrillex låtar på raken! Please, det där kan verkligen förstöra ens kväll och den där huvudvärken jag nämnde tidigare, LOVAR jag har utbrutit efter något sådant..

Nej, jag må vara den ända som inte diggar denna sorts musik, men det står jag faktist för.This is
SO not ME.

Varsågoda och njut NI som KAN av dessa låtar!
(De två första låtarna går faktist att lyssna på..)
SKRILLEX - Scary Monsters And Nice Sprites



SKRILLEX - Rock n Roll

SKRILLEX- Kill everybody

SKRILLEX - Cinema


Pleaaase, låt dessa underbara beats vara, STAY AWAY, snälla!?

Rihanna - We Found Love (DUBSTEP Remix)


Britney Spears - I wanna Go (DUBSTEP Remix)

Maroon 5 - Moves Like Jagger (DUBSTEP Remix)

LMFAO - Party Rock Anthem (DUBSTEP Remix)

Kommentarer
Postat av: binaaaaa!

Dubstep är fan den underbaraste musiken som finns. Ge fan i att lyssna på det då, om du hatar det så mycket. Tönt!

2011-11-24 @ 19:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0